Office Button Image by Free-Buttons.org v2.0










Office Button Image by Free-Buttons.org v2.0
Post အားလံုးတျပိဳင္ထဲဖြင့္မယ္»»

Friday, October 11, 2013

Edius ေတာင္းဆိုထားတာေလးပါ

မဂၤလာပါသူငယ္ခ်င္းခင္ဗ်ာ
က်ေနာ္ေနမေကာင္းျဖစ္ေနလို႔ေတာင္းထာတ့ဲေဆာ့၀ဲမတင္ခ့ဲပါဘူး
အခုလည္းကိုရဲထြန္းေတာင္းတ့ဲ .Ediusေဆာ့၀ဲကိုရွာႀကည့္ဖိုင္ဆိုဒ္ေတြကအရမ္းႀကီးလြန္းလို႔
အခုရတာေလးစမ္းႀကည့္တာလည္းက်ေနာ္စက္မွာ run လို႔မရဘူးျဖစ္ေနတယ္
က်ေနာ္စက္မွာမရတာလားမသိဘူးဗ်ာ
ကိုရဲထြန္းေဒါင္းျပီးစမ္းခ်င္ရင္ေတာ့ဒီေအာက္မွာေဒါင္းလိုက္ပါေနာ္
က်ေနာ္စက္မွာမရလို႔ ရတ့ဲေဆာ့၀ဲက်ေတာ္လည္းဗားရွင္းနိမ့္ျပီးဖိုင္ေတြကမ်ားေနလို႔ပါ
 Canopus.Edius.5.5

ေအာက္မွာက 6.0 protable ၂ဖိုင္ပါ
part1    part2
အခုေပးထားတ့ဲ၂ခုေဒါင္းျပီးစမ္းတာက်ေနာ္စက္မွာမရဘူးျဖစ္ေနလို႔ပါ
တကယ္လို႔ကိုယ္တိုင္ရွာႀကည့္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ဒီေနရာမွာ သြားႀကည့္လိုက္ပါေနာ္

ကိုယ္လိုခ်င္တ့ဲေဆာ့၀ဲေတြကိုရွာေဖြခ်င္ရင္ ဒီေနရာမွာ ဖတ္ႀကည့္လိုက္ပါေနာ္
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေနကမေကာင္းလိုင္းကမေကာင္းေတာ့
အစဥ္မေျပလို႔ပါ

1 comment:

  1. ရဲထြန္း..အကိုေရယူသြားၿပီဗ်ာ..ေက်းဇုတင္ပါတယ္

    ReplyDelete